$5.2 Trillion in investments pulled from the fossil fuel industry

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Primum divisit ineleganter; Duo Reges: constructio interrete. Quare obscurentur etiam haec, quae secundum naturam esse dicimus, in vita beata; At hoc in eo M. Ita nemo beato beatior. Quem Tiberina descensio festo illo die tanto gaudio affecit, quanto L. Sullae consulatum? An hoc usque quaque, aliter in vita?

  1. Quae cum praeponunt, ut sit aliqua rerum selectio, naturam videntur sequi;
  2. Cur tantas regiones barbarorum pedibus obiit, tot maria transmisit?
  3. Hosne igitur laudas et hanc eorum, inquam, sententiam sequi nos censes oportere?
  4. Nos paucis ad haec additis finem faciamus aliquando;

Neque enim disputari sine reprehensione nec cum iracundia aut pertinacia recte disputari potest.

Nam, ut sint illa vendibiliora, haec uberiora certe sunt. Erat enim res aperta. Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego? Sed ego in hoc resisto; In schola desinis. Sint ista Graecorum; Sed tamen omne, quod de re bona dilucide dicitur, mihi praeclare dici videtur. Fortasse id optimum, sed ubi illud: Plus semper voluptatis? Nec tamen ille erat sapiens quis enim hoc aut quando aut ubi aut unde? Quamquam id quidem, infinitum est in hac urbe;

At, illa, ut vobis placet, partem quandam tuetur, reliquam deserit. Immo videri fortasse. Atqui reperies, inquit, in hoc quidem pertinacem; Ait enim se, si uratur, Quam hoc suave! dicturum. Quippe: habes enim a rhetoribus; Tu vero, inquam, ducas licet, si sequetur;

  • At coluit ipse amicitias.
  • Quid ergo aliud intellegetur nisi uti ne quae pars naturae neglegatur?
  • Audio equidem philosophi vocem, Epicure, sed quid tibi dicendum sit oblitus es.
  • Primum cur ista res digna odio est, nisi quod est turpis?

Si longus, levis dictata sunt.

Aliter autem vobis placet. Sed quia studebat laudi et dignitati, multum in virtute processerat. Frater et T. Primum quid tu dicis breve? Quae cum dixisset, finem ille. Verba tu fingas et ea dicas, quae non sentias? Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Itaque fecimus.

Quid iudicant sensus? Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. Tu vero, inquam, ducas licet, si sequetur; Illa sunt similia: hebes acies est cuipiam oculorum, corpore alius senescit; Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba.

Quodsi vultum tibi, si incessum fingeres, quo gravior viderere, non esses tui similis; Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Hoc ne statuam quidem dicturam pater aiebat, si loqui posset. Mihi vero, inquit, placet agi subtilius et, ut ipse dixisti, pressius. Quae cum praeponunt, ut sit aliqua rerum selectio, naturam videntur sequi; Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Quid in isto egregio tuo officio et tanta fide-sic enim existimo-ad corpus refers? Nos quidem Virtutes sic natae sumus, ut tibi serviremus, aliud negotii nihil habemus. Respondeat totidem verbis. Beatus sibi videtur esse moriens. Equidem e Cn.

Atque ut reliqui fures earum rerum, quas ceperunt, signa commutant, sic illi, ut sententiis nostris pro suis uterentur, nomina tamquam rerum notas mutaverunt.

Utrum igitur tibi litteram videor an totas paginas commovere? Potius inflammat, ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Sed quid minus probandum quam esse aliquem beatum nec satis beatum? Deinde qui fit, ut ego nesciam, sciant omnes, quicumque Epicurei esse voluerunt? Consequentia exquirere, quoad sit id, quod volumus, effectum. Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. Prodest, inquit, mihi eo esse animo.