Google announces over 2 billion monthly active devices on Android

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed ille, ut dixi, vitiose. Sint ista Graecorum; Satis est tibi in te, satis in legibus, satis in mediocribus amicitiis praesidii. Ad eos igitur converte te, quaeso. Que Manilium, ab iisque M. At ego quem huic anteponam non audeo dicere; Non igitur bene.

  1. Verum hoc idem saepe faciamus.
  2. Hosne igitur laudas et hanc eorum, inquam, sententiam sequi nos censes oportere?
  3. Sed fac ista esse non inportuna;
  4. Quod autem satis est, eo quicquid accessit, nimium est;
  5. Et quidem iure fortasse, sed tamen non gravissimum est testimonium multitudinis.
  6. Unum nescio, quo modo possit, si luxuriosus sit, finitas cupiditates habere.

Quis istum dolorem timet? Aliter homines, aliter philosophos loqui putas oportere? Quid adiuvas? Faceres tu quidem, Torquate, haec omnia; An me, inquis, tam amentem putas, ut apud imperitos isto modo loquar? Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum. Ex ea difficultate illae fallaciloquae, ut ait Accius, malitiae natae sunt.

Tum ille: Ain tandem? Quid censes in Latino fore? Quare obscurentur etiam haec, quae secundum naturam esse dicimus, in vita beata; Simul atque natum animal est, gaudet voluptate et eam appetit ut bonum, aspernatur dolorem ut malum. Faceres tu quidem, Torquate, haec omnia; Nulla erit controversia. Tum Torquatus: Prorsus, inquit, assentior; Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere. Ille incendat? Non autem hoc: igitur ne illud quidem.

De vacuitate doloris eadem sententia erit. At certe gravius. Restatis igitur vos; Quid enim ab antiquis ex eo genere, quod ad disserendum valet, praetermissum est? Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? Sed venio ad inconstantiae crimen, ne saepius dicas me aberrare; An quod ita callida est, ut optime possit architectari voluptates? Eiuro, inquit adridens, iniquum, hac quidem de re;

Haec igitur Epicuri non probo, inquam. Non potes, nisi retexueris illa. Duo Reges: constructio interrete.

Et tamen vide, ne, si ego non intellegam quid Epicurus loquatur, cum Graece, ut videor, luculenter sciam, sit aliqua culpa eius, qui ita loquatur, ut non intellegatur.

Tollenda est atque extrahenda radicitus. Suam denique cuique naturam esse ad vivendum ducem. Summus dolor plures dies manere non potest? Neque solum ea communia, verum etiam paria esse dixerunt. Nam si amitti vita beata potest, beata esse non potest. Sit sane ista voluptas. Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis. Sed ille, ut dixi, vitiose. Inde igitur, inquit, ordiendum est.

Suis cuiusque sensibus sic, ut, contra si quis dicere velit,
non audiatur -, tamen, ne quid praetermittamus, rationes
quoque, cur hoc ita sit, afferendas puto.

Quid enim mihi potest esse optatius quam cum Catone, omnium
virtutum auctore, de virtutibus disputare?