Google rolls out a lightning-fast new type of online ad

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Idem adhuc; Paria sunt igitur. Sin aliud quid voles, postea. Equidem e Cn. Duo Reges: constructio interrete. Quid adiuvas? Quorum sine causa fieri nihil putandum est.

Immo videri fortasse. Praeclare enim Plato: Beatum, cui etiam in senectute contigerit, ut sapientiam verasque opiniones assequi possit. Istam voluptatem, inquit, Epicurus ignorat? Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum. Quo plebiscito decreta a senatu est consuli quaestio Cn. Huius, Lyco, oratione locuples, rebus ipsis ielunior. Amicitiam autem adhibendam esse censent, quia sit ex eo genere, quae prosunt. Quis suae urbis conservatorem Codrum, quis Erechthei filias non maxime laudat? Utilitatis causa amicitia est quaesita. Quid in isto egregio tuo officio et tanta fide-sic enim existimo-ad corpus refers? Nullus est igitur cuiusquam dies natalis.

Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Hosne igitur laudas et hanc eorum, inquam, sententiam sequi nos censes oportere? Confecta res esset. Non autem hoc: igitur ne illud quidem. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Quis enim redargueret? Qualem igitur hominem natura inchoavit? Cum ageremus, inquit, vitae beatum et eundem supremum diem, scribebamus haec. Peccata paria. Est igitur officium eius generis, quod nec in bonis ponatur nec in contrariis. Legimus tamen Diogenem, Antipatrum, Mnesarchum, Panaetium, multos alios in primisque familiarem nostrum Posidonium.

Nam adhuc, meo fortasse vitio, quid ego quaeram non perspicis. Iubet igitur nos Pythius Apollo noscere nosmet ipsos. Nescio quo modo praetervolavit oratio. Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Inde igitur, inquit, ordiendum est. Optime, inquam.

Hoc dixerit potius Ennius: Nimium boni est, cui nihil est mali. Ut aliquid scire se gaudeant? Sin kakan malitiam dixisses, ad aliud nos unum certum vitium consuetudo Latina traduceret. Et quidem iure fortasse, sed tamen non gravissimum est testimonium multitudinis. Ille vero, si insipiens-quo certe, quoniam tyrannus -, numquam beatus; Et quod est munus, quod opus sapientiae? Ut optime, secundum naturam affectum esse possit. Cur iustitia laudatur? Haeret in salebra. Nos vero, inquit ille;

Ut in geometria, prima si dederis, danda sunt omnia. Ostendit pedes et pectus. Potius inflammat, ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur. Oculorum, inquit Plato, est in nobis sensus acerrimus, quibus sapientiam non cernimus. Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus. Hunc vos beatum; Paulum, cum regem Persem captum adduceret, eodem flumine invectio? Ad eas enim res ab Epicuro praecepta dantur. Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur.

Sequitur disserendi ratio cognitioque naturae; Deinde disputat, quod cuiusque generis animantium statui deceat extremum. Hunc vos beatum; Haec bene dicuntur, nec ego repugno, sed inter sese ipsa pugnant. Fortitudinis quaedam praecepta sunt ac paene leges, quae effeminari virum vetant in dolore. Facit igitur Lucius noster prudenter, qui audire de summo bono potissimum velit;