In 10 years renewable energy will be cheaper than fossil fuels

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere. Illis videtur, qui illud non dubitant bonum dicere -; Duo Reges: constructio interrete. Comprehensum, quod cognitum non habet? Tum ille timide vel potius verecunde: Facio, inquit.

Vitiosum est enim in dividendo partem in genere numerare. Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Negat enim summo bono afferre incrementum diem. Tibi hoc incredibile, quod beatissimum. Nemo nostrum istius generis asotos iucunde putat vivere. Etenim semper illud extra est, quod arte comprehenditur. Legimus tamen Diogenem, Antipatrum, Mnesarchum, Panaetium, multos alios in primisque familiarem nostrum Posidonium.

Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Positum est a nostris in iis esse rebus, quae secundum naturam essent, non dolere; Quos quidem tibi studiose et diligenter tractandos magnopere censeo. Sequitur disserendi ratio cognitioque naturae; Ac tamen hic mallet non dolere. Sed eum qui audiebant, quoad poterant, defendebant sententiam suam. Quid ergo aliud intellegetur nisi uti ne quae pars naturae neglegatur?

Quod dicit Epicurus etiam de voluptate, quae minime sint voluptates, eas obscurari saepe et obrui.

Quam nemo umquam voluptatem appellavit, appellat; Illa tamen simplicia, vestra versuta. Nec hoc ille non vidit, sed verborum magnificentia est et gloria delectatus. Quis istum dolorem timet? Quo modo? Expectoque quid ad id, quod quaerebam, respondeas.

  1. Apparet statim, quae sint officia, quae actiones.
  2. At quicum ioca seria, ut dicitur, quicum arcana, quicum occulta omnia?
  3. Dempta enim aeternitate nihilo beatior Iuppiter quam Epicurus;
  4. Duae sunt enim res quoque, ne tu verba solum putes.
  5. Scio enim esse quosdam, qui quavis lingua philosophari possint;

Graccho, eius fere, aequalí? An vero, inquit, quisquam potest probare, quod perceptfum, quod. Graccho, eius fere, aequalí? Quamquam ab iis philosophiam et omnes ingenuas disciplinas habemus; Sextilio Rufo, cum is rem ad amicos ita deferret, se esse heredem Q. Sed emolumenta communia esse dicuntur, recte autem facta et peccata non habentur communia.

Immo videri fortasse.
Non est ista, inquam, Piso, magna dissensio.
Quid iudicant sensus?
An hoc usque quaque, aliter in vita?

Ut placet, inquit, etsi enim illud erat aptius, aequum cuique concedere. Tubulo putas dicere? Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae. Nec lapathi suavitatem acupenseri Galloni Laelius anteponebat, sed suavitatem ipsam neglegebat; Nec vero sum nescius esse utilitatem in historia, non modo voluptatem. Ab his oratores, ab his imperatores ac rerum publicarum principes extiterunt.